MI ADIDAS ZX FLUX

Leave a Comment
Nogi w niebie!

W poprzednim poście opisałam proces personalizowania butów i złożenia zamówienia na stronie adidasa. Dziś pokażę wam te moje wymarzone buty :)

Byłam bardzo niecierpliwa czekając na przesyłkę, nie codziennie człowiek tworzy sobie buty.
Pewnego dnia kurier zapukał do moich drzwi. Odebrałam paczkę, otworzyłam pudełko i TADAAA... SĄ! MOJE. PIĘKNE. KOLOROWE. WYMARZONE, WŁASNE, ORYGINALNE, JEDYNE. MOJE MOJE MOJE! :D
Byłam taka podekscytowana... Już w pudełku prezentowały się cudnie, a co dopiero w ręce, a co dopiero na nodze! No nogi w niebie :D

Sama cholewka widać i czuć, że jest bardzo dobrej jakości. Można zobaczyć piękną gramaturę materiału. Ciekawi mnie tylko jak je czyścić, jakieś sugestie?  
Sam materiał dość cienki i delikatny, na letnie wieczory w sam raz, będzie przewiewnie. Gorzej, gdy złapie mnie deszcz. 
Formowany, plastikowy zapiętek daje poczucie stabilności i trzymania stopy w odpowiednim miejscu. Stopa w bucie trzyma się dobrze, jest miękko i wygodnie - nawet boso!
Metka z tyłu buta szyta jest ręcznie, dobrej jakości. Mój napis "tough love" - jak ja to mówię jakie życie, takie buty ;)
Paski po bokach nie wyglądają dość dobrze, a mianowicie jakby miały się zaraz odkleić. Póki co mam nadzieję, że nigdzie się nie wybierają. 
Teraz rzecz najważniejsza jeśli chodzi o komfort - system Torsion. Dobrze dopasowuje nogę do podłoża, dzięki czemu wszelkie nierówności nie są odczuwalne. Doskonale rozkłada śródstopie, które tym samym nie jest napięte podczas chodzenia. System ten jest stosowany w butach do biegania, dzięki czemu można uniknąć wielu niepożądanych kontuzji.

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z jakości, wygody i ceny tych butów. Jedyny minus - ale to na własne życzenie - mogłam wybrać pół rozmiaru mniejsze. Mam buty różnych rozmiarów ale jednak wkładka nigdy się nie różniła, no może 0,5cm. W tym modelu 25cm okazało się nieco za dużo, choć im więcej w nich chodzę utwierdzam się w przekonaniu, że 24,5 mogłyby w niektórych sytuacjach przeszkadzać - bardziej byłoby widać odkształcenie się mojej stopy. Nie mniej jednak są to najwygodniejsze buty jakie miałam do tej pory na nogach. Są chodzone :)

Zapraszam do obejrzenia video-recenzji tutaj (klik!) 










Obserwujcie, subskrybujcie, lajkujcie, udostępniajcie i komentujcie. Na górze strony znajdziecie nasze profile na stronach społecznościowych :)


Pzdr, Mon

0 komentarze:

Prześlij komentarz